?

Log in

Someday we'll all escape [entries|friends|calendar]
Osw3go Drama

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

New layout! [22 Nov 2005|09:46pm]

sh0rt_n_sweeet
Just thought I'd say everyone should come check out the new drama layout we have =P lol!
& I'm wondering where everyone is & where all the drama is? lol ;o)
Another Rumor?

Wow [26 Oct 2005|06:38pm]

legoddess8104
[ mood | blah ]

It's been a while since I had anything going on, but yeah this is high school and it had to start up at soem point right?

Well I had 2 people, whom I did not know or recognize, come up to me today. One said "Aren't you Jeff's ex girlfriend? I heard you guys had sex!" and the other said "Amber! How was the sex with Jeff?!"

Yeah needless to say I was a weeee bit confused, jeff and I defiently never had sex, and it's defiently been like over a month since we've been with other people, likewise together, so why the hell is this coming up now? I just kinda blew it off but what the frig you know? I can't see him starting this considering he's with Trish and this could demolish that, but at the some time I think I'm gonna confront the lad tomorrow just in case.

5 More Drama × Another Rumor?

HA HA HA [08 Jun 2005|06:07am]

legoddess8104
[ mood | hysterical ]

Our school is so poor, we can no longer afford Tissues and subrolls. That just tickles my pickle.

7 More Drama × Another Rumor?

Of course.. [07 May 2005|04:02pm]

legoddess8104
[ mood | annoyed ]

Well, duh! Of course the high school drama couldn't stay down for long! ;-). But I'm not putting up with it like I used to, I now come face to face with it (like I did with Robin and Dan.) I'm sick of people talking behind my back and I just put up with it. Oh yeah, and if they wanna f*ck with my cousin, I'm gonna f*ck with them back, beware :-).

1 More Drama × Another Rumor?

Hmm [21 Apr 2005|09:42pm]

legoddess8104
[ mood | blank ]

Hasn't really been a lot of drama or rumors going around Oswego lately, it's amazing! If anything comes up, i'll be sure to write it though :-P

1 More Drama × Another Rumor?

D.D. [11 Apr 2005|06:15pm]

legoddess8104
[ mood | Thinking ]

This I guess has more to do with all over, then just Oswego. Why aren't there stronger laws for Drunk Driving? If your driving drunk, I do believe they take away your license and that's about it. If you kill somone it's only about 2-7 years. Why don't they just slap their wrists and say "Bad, don't do it again" and send them away?

The assembly at school today brought this up, and it's kinda personal for me because 17 years ago this month, my Grandmother was killed by a drunk driver speeding through a stop sign, and he got away with it with no punishment because when she crossed the street, she wasn't on a crosswalk. She died, and I don't even think he lost his license? How does that seem right?! Something needs to be done...

4 More Drama × Another Rumor?

Mandee's smarterer =) [07 Apr 2005|03:55pm]

legoddess8104
[ mood | bouncy ]

Ok, well I've written in here a few times about the wonderful poorness of Oswego. Well, if the budget passes (which we want it to), none of the orchestra programs will be cut, just money we need for repairs and things of the sorts. Well Mandee and Shannon came up with the wicked cool idea to raise the money ourselves (i.e. car washes), and I think that's an awesome idea! Their so smarterer =).

That's about it, there's not much more to report on Oswego right now. Well except for the stunt with the mayor haha! I got a kick out of that one. {If you don't know the story, a girl got pulled over for speeding in the mayor's truck, and she told the cops she was the mayor's girlfriend. And he of course is denying it}. Pfft, politicians. Maybe I'll become one :-) :-p

2 More Drama × Another Rumor?

Prom [01 Apr 2005|06:31pm]

legoddess8104
[ mood | bouncy ]

Prom tickets are $33 dollars this year, because you get a DVD of it. Which I think is kewl. I think me and Matthew will be back together by then, so we're still planning on going. Hopefully it's as good as everyone makes it out to be! =). Gonna be there with Jen + Ken (super psyched about spending the day/night with a beautiful women such as herself) and probably gonna be around another beautiful women Mandee + Michael. Total funness!

1 More Drama × Another Rumor?

Hmm [27 Mar 2005|10:48pm]

legoddess8104
[ mood | depressed ]

Wow. I just found out from some of my brothers little girl friends, that he masturbates, openly on the bus! Why doesn't he just screw a girl I mean the bus drivers obviously aren't paying attention.. Wow. I'm sickened.

6 More Drama × Another Rumor?

Purpose for post below [24 Mar 2005|09:58pm]

legoddess8104
[ mood | confused ]

Ok, I told y'all I had a reason for below's post. Well I do. On Tuesday I was in the library for study hall, and this girl whom I know of, she is a sophomore, was talkign to her friend about baby names, and her DUE DATE which is in like November, really loudly and like most of the library could here. I was like woah. That's kinda the first up close incident I've had with teen pregnancy and all, and the first time it's happened around me you know? I was shocked! Not that she was pregnant, but that someone was pregnant i guess.
Ok so that shocked me. Then on Wednesday I was in the library, same period, and I was with Chris and someone we both know, who is a junior, was talkign to chris about the ABORTION she's getting next week. OMG! That's 2 in 2 days! How insane is that? Yeah, I'm totally shocked. But I'm getting used to it now... Someone closer to me thinks she might be pregnant, and that scares the hell out of me for reasons that shall remain untold. Tim's ex has been pregnant for awhile now too, and she's only 16 I think? Not with his child of course, someone elses. But still.. It's amazing, and the thought of it just sickens me in someways, Sex just doesn't sound great to me anymore.. It really doesn't.

10 More Drama × Another Rumor?

Amazing [23 Mar 2005|07:21pm]

legoddess8104
[ mood | cold ]

Post what your views are on Teenage Pregnancy... I do have a point to this which I will post tomorrow. But just post your views I'm curious..

2 More Drama × Another Rumor?

Feeling Accomplished [23 Mar 2005|06:13pm]

legoddess8104
[ mood | accomplished ]

Well, last night I wrote that letter I said I wanted to write. Mr. Sullivan is looking it over for me because he's wicked kewl like that =). I guess that's how I'm venting all my emotions from the problems wiht Matt, is out on the Board of Education. Which isn't necessarily a bad thing, I'm just extremely defensive right now.
Speaking of Matt, I just wanna tell this little story that made me laugh. On the bus, I was worn down form not sleeping, adn Dan sits wiht me, and tries telling me that we can't have serious problems because we haven't been going out long enough. HA! You people like all know by now what's gone down, tell me that isn't a serious problem? And the big fiascal with melody, that was a serious problem? I jsut laughed and said "You have noclue." Then he was sitting there trying to describe his and Morgan's relationship is, thinking that you know all relationships are the same and I just told him to stop because I didn't want to hear it lol. Isn't that a peach? =)

Another Rumor?

Lay-offs [22 Mar 2005|06:38pm]

legoddess8104
[ mood | Thinking ]

So apparently this Board of Education meeting (tonight) is about how many people to lay-off. I now understand why all the teachers are retiring, and why classes like Mrs. Babcock's Global ones had to go through a million different teachers, as they were all getting transferred to much better jobs. Going to Fulton High is probably better then here. And I NEVER imagined myself saying that ;o).

The last one was about cutting the music program. Oh yeha I'm still not a happy camper about that one. I won't let them, I'll conduct the damn orchestra if I have to. I won't lose my music, it's my love and it has saved me many a times. It is how I express my emotions, how I distract myself, how I realize the answers to the inexplainable questions in my life. I think I might write a protesting letter to the Board about my personal experiences, if any of you guys wanna write one, let me know, and I'll deliver them myself. Mandee- Think I should recommend that to Mrs. Rogers?? Have soem of us write letters?

Cutting electives is anohter problem, and adding more kids per class. Now I know that in my French class, I have 30+ colleagues, can you imagine doubling that? Or even adding a few more? It would be insane! It's barely controllable now. I just think this is all ridiculous and that our school district needs to be just a wee bit more responible.

1 More Drama × Another Rumor?

[21 Mar 2005|04:11pm]

princessmandee3
I have a question.
How come its ok for a girl to go down on a guy, but if a guy goes down on a girl its not ok?
4 More Drama × Another Rumor?

Wow [18 Mar 2005|04:57pm]

legoddess8104
[ mood | aggravated ]

Hmm... Idon'tknow what to do, the drama of teen girls or the problems with teachers? Oh well I'll do both..

I sent Melody an e-mail from school to cut the shit and jsut get out of our lives (she was still hitting matt n shizz nizz, flirtin ya know)...well I got my e-mail today and she said pretty much that I was a sick, crazy person who needs help. And that she's been "there from the beginning and will be forever, and that I can't control matt." So she thinks she has matt and always will...hmm. Funny, matt doesn't want anything to do with her. So it wasn't just my decision. Oh well. She might as well stop now, me and matt are really happy together. If matt wanted her ass, he could have it at anytime, so I'm thinkin not ;o).

Ok. And if you read my journal, it talks about Mrs. Richardson. What gives her the right not only to criticize my choices, bt to make that comment about me and having "so many boyfriends"? I actually haven't, and even so, my relationships aren't a wham bam job, and it's not like I'm with someone new every 2 seconds. I was with tim for 2 1/2 months...then like a 1 1/2 month seperation...with jeremy for 2 1/2 months...like a month seperation before dave, sure that was a short relationship, but she doesn't even know aout that one so yeah... then like a few more weeks and then there's matt. I haven't had that many boyfriends, and they are longterm (minus the exception). So yeah. I think it was rather rude of her.. I don't like her too much and I haven't. People didn't believe me when I said she barged in my life and tried to get involved in my personal life as if she was my mother. Hmm, I knew oswego was poor, but so poor that they have to mingle our parents and teachers together as one? Sorry I like my mother, so take this one back =).

1 More Drama × Another Rumor?

pulls her hair back as she screams..*I dont really want to live this life* [15 Mar 2005|08:43pm]

starlit_m3mory
[ mood | fine i guess.. ]

Why cant life be how it was when we were younger..where love was when we put in our infos starring out their names..we werent afraid if they found out or if they didnt really care..or better why cant guys have cooties..? why cant we all play together on the play grounds and not be afraid to fall and get hurt? why do guys grow up to be heartbreakers? why cant dates be sitting outside the playground eating sandwiches not being afraid the next day they wont sit with you..


i miss David Scott Farley :'-(

1 More Drama × Another Rumor?

I figured [13 Mar 2005|01:11am]

legoddess8104
[ mood | arguative ]

This would be the perfect opportunity to show y'all the wonderful drama found in this city! There's this girl, Melody Griffith, saying that her and Matt fucked yesterday, after we had started dating. (Which so isn't true, because he was either talking to me, bowlingm or with dave all day yesterday! haha)
Here's some of the convo tween me and her...

amyleefan2882: ok look this whole thing is really riddiculous because udk wut he did yesterday with me and that he and i been at it since i was a freshman and u have no idea wut he's done to my life... no idea and he'll do the same to u if ur not careful and im sure he's told u all sorts of lies about wut an evil bitch i am so that u wont believe a word of wut i say but u gotta believe me cuz ik
amyleefan2882: and ik he'll abandon u in a heartbeat if it suits him
evilfireangel427: oh so you guys were oding stuff yesyerday?
amyleefan2882: yeah in my bed
amyleefan2882: *shakes head*
evilfireangel427: hmm. that's funny.
amyleefan2882: the minute i thought i could trust him
evilfireangel427: I talked ot him like, =po alld ay yesterday !
amyleefan2882: he goes and turns his back on me
evilfireangel427: *=-O
evilfireangel427: And when I wasnt talk to him, he was bowling, and at daves
amyleefan2882: bullshit
amyleefan2882: he wasnt at daves yesterday
evilfireangel427: Not bullshit:-)
amyleefan2882: he was here
evilfireangel427: I know he fucking was dumbass! I was talkign to him! you bitch:-P
(later)
amyleefan2882: u wanna know wut happened between me and him?
amyleefan2882: i can tell u the story of how he ruined my life
evilfireangel427: i odnt wanna hear yor traumatic shitty ass story
evilfireangel427: save it for someone who cares
amyleefan2882: yeah well uk he and i been at it the same thing over and over again
evilfireangel427: Melody, SAVE IT! I don't give a shit. Just cutyour bullshit
amyleefan2882: the day after he fucks me he goes out with another girl and i get pissed and bitch him out and then he sends his new bitch after me and two weeks to a month later she finds out and dumps him because he cheated on her
amyleefan2882: same cycle over and over again
amyleefan2882: sally was the exception cuz i was in a relationship and i didnt want to risk it
amyleefan2882: so it was a "this didnt happen" kinda thing
amyleefan2882: but it DID happen
evilfireangel427: you wish it happened hunni. all you are to him is a fuck when he's single. that's it
amyleefan2882: no because he's admitted to me many times that he cares
amyleefan2882: u havent read all the documented convos have u?
evilfireangel427: pulease! He's a man! his dick cares about you, not him.

^^ (haha. I had to apologize to Matt about the whole dick caring about her thing lol. He understood)

a few minutes ago
evilfireangel427: GIVE IT THE FUCK UP! ME AND HIM ARE TOGETHER AND YOU CAN'T FUCKIGN CHANGE THAT YOU SLUT ASS WHORE.
evilfireangel427: You can care about him and want him all you want, you can talk about having sex with him 24/7 i dont give a shit...it's me and him, you have no part of our fucking lives. So get the fuck out and shut your damn mouth
lilysmelody8: u shut ur goddamn mouth u dirty ass whore and leave me the fuck alone before i call the police cuz iv had enough of ur shit so take ur fucking scumbag ass boyfriend and stay the fuck outa my life
lilysmelody8 returned at 12:55:45 AM.
lilysmelody8: uv been warned



Yeah and she got caught when danielle wastalking to her bcuz she kept changing her story. =). *Muah* Drama in Oswego is such a Peach! Crazy ass girls running around spreading rumors just to try and get whoever they want whenever they want, well guess what IT AIN'T WORKIN ON THIS BITCH. Haha. Gotta love oswego, home of the next future DramaQueen

8 More Drama × Another Rumor?

[12 Mar 2005|09:30pm]

starlit_m3mory
alright well Rul 4: says that this place is to release stress...so here it goes! haha!..

Boys Boys Boys! im not sick of the Boys! im sick of THE BOY! JESUS effin Christ! why cant he be understanding! WTF is wrong with his head! im not dissing on him or anything, i would just honestly like to know what goes threw his head! hmm itreat him like hes fucking god, give him what he wants, let him do what he wants! and waht did i get for it a *Bye Bye* whoo hoo! EFFIN SPECTACULAR! when i get my heart back, ill know NEVER to give it away again. ;-)

.::Danielle::.


Sorry if i scared any of ya's but hey! hehe i was *releasing Stress* :-)
1 More Drama × Another Rumor?

[12 Mar 2005|07:25pm]

starlit_m3mory
hmmm Oswego Drama is OVERRATED! haha! just thoguht ya'll should know (like you already didnt) ....all the little boys are OVERRATED to...hehe!

.::Danielle::.
1 More Drama × Another Rumor?

Still under construction [12 Mar 2005|07:00pm]

legoddess8104
[ mood | creative ]

The wonderful cousin Jen, is working on this website, in hopes that the background will soon be full of picutres of our darling city!.
There is one thing I want to complain about real quick. It's how poor this city is! It's ridiculous! Our school's have gone to hell. Like in the orchestra room, you would be amazed by the number of leaks we get in different areas. And the fact that we can't affrod to heat all the rooms properly, so we have like 3 80 degree rooms, and the rest are like -30!. And when our teachers are sick, we will get teachers in there that have absolutly no clue what they are talking about. I had a gym substitute for GLobal once. How insane is that shit? It's soo funny and so pathetic, like the rest of this city. They're talking about cutting the music program, yet again! Don't they realzie that music happens to be the life of some students? Yeah, music has definetly helped me along in life personally, and I know many other people who can agree to that. My boyfriend is a music major, he's in chorus and like 3 different types of band. He would go crazy without music!. Music is an important part of many people's lives, what if you cut off the next Mozart? Hello! Dumbass people, I love it!

Another Rumor?

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]